Ysm2019 değerlerini kontrol ettirdiniz mi son zamanlarda ? yememeyle ilgili takip ettiğim bir influencer’da şikayetçiydi. Birçok doktora gittiğini anlatıyordu derin bir araştırma sonucu daha sonra bazı değerlerinin düşük olduğunu öğrendiğini ve gittiği doktorunda kararıyla yemek konusunda, ek gıdanın en başına döndüklerini anlatıyordu bende ondan öğrendim, onun kızıda şuan 3.5 yaşında bu söylediğim 1sene önceydi. Doktoru rutin oluşturmuş sabah uyandıktan 1 saat sonra kahvaltı yapılcağını kahvaltıyla öğle arasının 5 saat olması gerektiğini, öğle yemeğiyle akşam yemeği arasınında 5 saat olması gerektiğini öğrenmiş bu şekilde anlatıyordu. Yani çocuğun karnının acıkması lazım sürekli bişey yedir yanlışmış. Küçük bir parça dahi o 5 saat arasında yememesi gerekiyormuş ki yemek saati geldiğinde büyük bir porsiyon yiyip karnını doyursun ve büyüsün. 1 senenin sonunda kızının artık karnım acıktı kelimesini söylediğini kilo alımının olduğunu anlatıyordu. Umarım anlatabilmişimdir, endişeleniyorsan çocuk doktoruyla mutlaka görüş durduk yere çocuklar yemek yemeyi bırakmaz🤷♀️ Vardır bir sebebi