Zulosumsal Dayanamayıp Nohut yedim kızlar bebeğim çok sancılandı kimyon çayı içtim üstüne o şekilde emzirdim ama yinede faydası olmadı ne zamana geçer yediğim nohutun etkisi ?
14122021G Zulosumsal canım bebeğine de ver bi kaç çay kaşığı Gazını rahat çıkartır hiçbir sıkıntısı olmaz
Atahan__ Zulosumsal öncelikle afiyet olsun , bir hemşireden danışmanlık alkıştım bir çok yemeğin kısıtlı olduğunu söylemişti çocuk doktorumuz tam aksine her şeyden yemem gerektiğini söyledi. Gaz olmasının sebebi nohut değil suçlama kendini
14122021G Atahan__ zararı olsa zaten asla yazmam lütfen yorum yapmak icin millete sataşmayınız hanımefendi…!!!!
Atahan__ 14122021G pardon ne sataşması kimyonu bebeğe vermek nedir ? Su verilmiyor kimyon nedir ? Gaz ilaçları bile toplamda 3 tane var içerikler aynı. Kaldı ki haklısınız cevap vermemem lazımdı laf anlamazsınız sizin tercihiniz her şeyinizi verebilirsiniz ..