Elif2302 amin canim hepimizden.
Benim ablam öncesinde 2 sezeryan daha olmustu mecburi sezeryandi onunki ve 34. Haftada doğdular dr.u bile sasirfi arasında bu kdr nasil durabildiler diye.
Ama ablamin ic karnini yırtmışlar yani onun durumunu düşün canım sen iyisindir yine ilk sezeryanin hem o yüzden şükret sabret dua et.
Rabbim nasil yarattıysa onlari sağlıklı bir şekilde kucağına da verecek inslalah kainatta hersey dua üzerine.
Ama dedigim gibi sen sütünü sag 2 saatte 1 damla gelse de öyle öyle çoğalacak insallah.
Bir de humana stil tea günde 3 fincan tavsiye ederim cok güzel sut yapıyor.
Bol bol uyumaya ve dinlenmeye bol su icmeye calis En çok sut yapan elbeette bunlar ve moralde tabiiki 😉
Soyle düşün, Senin dinlenmen icin miniklerin fırsat verdi sana onlar hastanede olduğu sürece iyce dinlen iyles onlari aldığında bomba gibi ol diye canim🥰