GamzeDurmus Kızlar aşıdan sonra uykuları nasıldı bebeklerin, yani uyumasa sıkıntı uyusa sıkıntı gibi gözükecek ama aşıdan sonra mama yiyip uyuyor bebeğim tabi gece uyumayacak gibi bu uykuyla. Normal mi olabilen birsey mi? 2 aylık aşısını oldu bugün bebeğim