Haydinn yok canım amacım kıyaslamak yada anormal bir durum düşündüğümden değil, nasıl desteklerim diye fikir almak istedim. Çok şükür öyle gözüme takılan anormal şeyleri yok. İşaret etmeyi falan öğretemedim ve konuşmaya teşvik etmek için neler yapabilirim diye bakınıyordum :) pedagogtan da daha doğru nasıl yönlendiririm diye görüşme almayı düşünüyorum. Sağlıcakla büyüsün kuzucuklarımız 😘