ZhraCelik kızım 27 aylık. 10.ayda yürümeye başladı ve evim merdivenli olduğu için sürekli merdivene tırmanıyordu. Ama inemiyor. Yani korkuluktan tutarak iniyor. Bırakınca duruyor. Benim elimi tutmak istiyor, korkuyor sanırım. Oğlunuz Eğer merdiven çıkmayı öğrendiyse motor gelişimi gayet normaldir, inmek için de sadece cesaret lazım 🫠