Kızlar merhaba 🙋🏼♀️ oğlum 59 günlük gebelik kolestazı dolayısıyla erken doğum yaptım 34+2 de doğdu solunum ve kalp problemlerimiz vardı 17 gün yeni doğan yoğun bakımda kaldı. Her gün ziyaret ettik ve böyle bir problemi yoktu. Ne zaman evimize geldik sağ gözünde sarı renk bir şişlik ve sol gözünde çapaklanma oldu. İnternetten birazcık araştırma yaptım emziriyorum ve anne sütünden geçen inek sütünden şişlik olabileceğini gördüm yüzünde minik kabarcıklarda var ama doktor hiçbir test yapmadan öyle olmadığını söyledi, şişliğe ödem dedi ama 40 gündür 1 gün şiş 1 gün iniyor ve çapaklanmanında göz yaşı kanallarının tıkanıklığından olduğunu söyleyip netira göz damlası verdi 5 gün boyunca günde 4 kez 6 saat arayla kullandık ve onu kullandığımız süre boyunca 2 kat arttı sürekli sadece bebeğime ait olan temiz bir bezle temizledim ama ikiside kalıcı olarak geçmedi tekrar doktora gittiğimde umursamayıp önemli birşey değil o diyip geçiştirdi oğlumun şişlikten göz kapağı biraz aşağı indi ve görme alanı azaldı zaten küçücük gözü var 🤷🏼♀️ çapaktan sabahları gözü yapışıyor dışardan desen insanlar anne sütünü gözüne damlat diyip duruyor yapmayacağımı söylediğimde beni suçluyorlar iyice üzülüyorum doktorumu zaten değiştireceğim başka bir doktora tekrar görüneceğiz ama sizde bebişlerinizde böyle bir durum yaşadınızmı yaşadıysanız neler yaptınız lütfen bi akıl bi önerin verin 😊