_mmom Maddi kaygınız yoksa biraz daha bekleyin derim çalışmak için. Ama bu arada kpss çalışabilirsiniz tabi. Ben özelde öğretmenim, geçen yıl annem ve kayınvalideme bırakıyorduk, oğlum 2 yaşına yaklaştı kreşe verdim iki gün önce 🥹 Geçim sıkıntım olmasa 3 yaşı beklerdim . Evden gitmek istemiyor zor götürüyoruz sabahları içim acıyor 🥺