Ozi12345 direk serum fizyolojik ile yıkayın gün içinde bir kaç defa hem bebek rahatlat hemde ilerlemez .bir defa yapmakla olmaz her ihtiyaç halinde yapın . Emziriyorsanız siz sarımsak yiyin çiğ . Ek gıda ya geçti ise de sarımsaklı yoğurt yA da içine sarımsak koyup bişeyler verin geçer