Tosbikkkk Kızlar 3 4 ay önce dişçiye gittim kanal tedavasi yaptı ama şuan dişimden dolgunun birazı düştü. Sıcak nescafe içerken oldu sert birşey yemedim. Sizce doktora gidince tekrar ücret alır mı?
Mmavi Tosbikkkk normalde alinir diye biliyorum ama siz yine bir danisin belki makul bir ucrete falan hal ediliyordur.
NunuDudu Tosbikkkk çok kısa bir süre geçmiş bazı doktorlar almıyor bunu baştan konuşmak lazım.gecenlerde yeğenimin de düştü dolgusu yaptirali 1yil olmuştu yine de ücret almadılar.