Kmlll Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık uykuya zor dalar oldu resmen uyumamak için direniyor acaba bu aylarda olan bişey mi uyku gerilemesi mi yaşıyor olabilir ?
starwomen Kmlll 4. Ay atağı başlamış olabilir. Bizimde 3.5 aylıkken başlamıştı. İlk önce akşam uykularına geçişte zorlamaya başlamıştı atak ilerleyince gün içerisinde de çok zorluyordu belki sizinki de ataktan kaynaklı olabilir.
Haziran98 Kmlll 4. Ay atağı maalesef o zamanlar benimki de öyleydi çok zor ve yorucu seni çok iyi anlıyorum ama buda bir süreç geçicek inşallah bol bol sabır sadece