Tinymom Çok sinirli bağırıyor , aarada vuruyor , mama sandalyesinde işi biten herşeyi aşağı atıyor , istemediği bişeyi asla yapmıyor yaptırmak isteyince sinirleniyor sizde durumlar nedir 😅
NilMomm Tinymom aynıııııı 😂😂 bugün muz soğuk neden ısıramıyor diye ona ağladı 😂 öyle bekliyorum ağlaması bitsin diye ara ara sarılıyorum sonra geçiyor sakinliyor 😂 ama yere oturup kendini geri atıp ağlamalar mı dersin bağırmalar mı dersin ohoooo 😂😂 ne deniyordu buna 1 yaş sendromu 😂😂
Tinymom NilMomm iyi sakin kalabiliyorsun ben kalamıyorum 🤦 birde iş yapmaya durayım kucağıma gelmek için ağlıyor 😅 geçen istemediği bileti verdim pat suratıma patlattı ben şok 😅 ne tepki vereceğimi şaşırdım 😅
NilMomm Tinymom şükür öyle vurma gibi bir durum olmuyor ama bilmiyorlar ki sakin kalmayıp ne yapacağız. Dövsen anlamaz bağırsan anlamaaz. Arada sesler yükseliyor tabi istemsizce bi anda 😂 genelini artık sakin karşılamaya çalışıyorum çünkü sebebini biliyorum. Olmayacak şeye ağlıyor 😂
NilMomm Tinymom o kadar hepimizde oluyor canım. İnsanız sonuçta ama frenlemeye özen göstermek lazım. Onlar hayatı bizden öğrenmeye çalışıyorlar ve ne kadar anlıyorlar her şeyi desekte doğrı yanlış ayırt edemiyorlar. Böyle büyüyecekler kolay değil. ❤️