Merhaba önce bu günler geçicek derin bir nefes alıp önce bunu başarıcağım de🧡
benim bebeğim gaz sancısından dolayı ağlar,uyumaz yaptığım rutin önce gaz rahatlatması için bisiklet hareketleri, spor hareketler ,karın masajı ,bebeğe göre sıcak havlu, zıplama hareketleri kucağıma alıp kafasını omuzuma koyup beyaz gürültü elektrik süpürgesi ve piş pış sesi ile zıplayarak uyutma eğer uyumadıysa memeye alıp evde yürümek buda işe yaramadıysa banyo banyo olmazsa araba ile dışarda gezme kiraz çekirdeği koyma bunları deniyorum. Battaniyede sallama ayakata yatmıyor benimkisi ve emzik almıyor şuan omuzda zıplamalı uyuyor dalınca yüz üstü yatırıyorm derin uyuyunca yan yatırıyorum.
Mümkün olduğunca yapıyorum bir ezberi olmuyor bu işin bunu çok iyi anladım bir keresinde o kadar uyumamıştıki rezene vermiştim bir çay kaşığı sonra doktor asla verme dedi kestim.
Ağladığı zaman
Karnı tok ise altı temiz ise sıcaklığı iyi ise evin kendisinin kıyafet kalınlığı burnu tıkalı değilse gazda yoksa uyku müzikleri açıyorum veya dua omuzuma alıp kulağına pışpış söyleye söyleye evde odada dolaşıyorum veya şarkı açıp oynuyorum onunla aklıma gelenler bunlar umarım işe yarar 😓🤲🏻🫶🏻