Kırkım çıkana kadar ağladım deli gibi ağladım rüyalarımda bile ağlıyodum. Bebeği emzirmek istemedim annemden kaynanamdan kocamdan nefret ettim hepsini evden kovdum.. evden kaçıp uzaklara gitmek istedim. Ama geçiyo hepsi inanki.. kolay değil doğum yapıyoruz bi bebeğe bakmamız gerekiyo korkuyorum hormonlae stres uykusuzluk acı yorgunluk yetersizlik hissi. Hepsi üst üste geliyo. Delirmediğimize dua etsinler 😁