Ogretmenanne52 şöyle kızım hep tuvalet e karşı bir isteği hep vardı çişinin geldiğini hep söylerdi ben ona güvenerek giriştm bu olaya.. ilk 3 gün bazı aralıklarla çişe götürdüm altına yaptık ilk 3 gün 1 veya 2 kere tutturduk lazımlığına… 3. Gün de gece bez bağlamayı kestim. 1 hafta evden çıkmadım dışarı. Sonra her dk sormadım çişin varmı diye asıl püf noktası burası bence. Çişin geldiyse söyle demedim hadi çiş yapalım dedim 1-1 buçuk saatte bir… kitap aldık sonra etkinlik yaptık derken4. Gün çiş olayımız halloldu.. ama kaka olayııııı felaketti resmen tuta tuta kabız olduk ilaçlarla hallettik derken yapmak istemiyordu ben de yanında bulunmadım öyle öyle alıştı… şuan kakadan korkan kızım kakasının geldiğini de söylüyor artık… kaçırma olayları ilk başta oldu bu arada ama şuan oyuna dalarsa çiş kaçıyor tutabiliyor çişini böyle hallettik 😍