Pltt_nur22 Merhaba sezeryan doğum yaptım 3 ay önce 2, 3 gündür sırt ve kaburga agrısı var doğumdaki igneden dolayı mı acaba?
sese3209 Pltt_nur22 sırt ağrısı değil de bel tutulması çok oluyor bende. Bir bez değiştireyim eğilerek 5 dakikada ancak doğrulabiliyorum. Direkt doğrulup yürüyemiyorum
Pltt_nur22 Ozgeayazmuhammed evet gerçekten çok ağrıyor bende sıcak su torbası ile biraz hafifletiyorum