Busra-Camci94 Hanımlar iyi akşamlar. Ben 1 ay önce normal doğum yaptım. Dikişlerim daha yeni yeni geçti rahatca oturabiliyorum iyileşiyorum erken makat bölgemin üstünde bi delik var içi görünüyor. Estradan kanama ağrı falan olmadı sizce bu açıklık neden olur başına gelen var mı?
Mirac_21032019 Busra-Camci94 alla allaa 2 normal dogum yapmis biri olaram hic görmedim oyle bisi cnm ben ilk kez duydum sen yarin bi doktora git istersen yirtilma olmustur desem kanama yapar kanamada yokmus anlayamadim
Busra-Camci94 Evet bende anlayamadım. Yarın doğum yaptıran ebeye muayne olucam bakalım ne dicek. Dikmeyi falan unutsalar yine bi kanama olur ama öyle birseyde yok.
Sinon Dikili çıkmış ve kendiliğinden öyle kaynamış olabilir böyle şeyler okumuştum 40ında doktor kontrol ediyor aslında