Berilikomunannesi Arkadaşlar bebeği 4. Ay atağında olup meme reddi yaşayanlar var mı? Bebeğim emmiyor emip bırakıyor emip bırakıyor ağlıyor. Nasıl aştınız bu durumu ya
tazeanneeeee Berilikomunannesi aşamadık uykuluyken emziriyorum sık sık ya da uykusu çok geldiğinde sersemleyince daha iyi emiyor😂
Ysgl26 Berilikomunannesi 12. Hafta atağındayız aynı durumdayız. Memeyi ısırıyor çekiyor ağlıyoer asla emmek istemiyor .. kucağımdayken biraz emzik veriyorum bikaç dakika sakinleştikten sonra emmeye başlıyor. 4 gün oldu çok yordu beni artık bi iki kere biberonla verdim çünkü aç ve açlıktan ağlıyo uyuyamıyo..