Merhaba anneler, oğlum 2 aylık, 37+4’te 3900 gr normal doğdu. Bugün göz doktoru takip geriliği var rop muayenesi gerekiyor dedi. Bazen takip ediyor bazen etmiyor. Daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mı? Rop muayenesi için randevu aldım ancak çok endişeliyim :( dua ediyorum tüm güzellikleri birlikte görmek için..