En son geçen ay regl olmuştum tarih tutmadım 4-5 gündür kasık ağrım var ilk gebeliğimde de cok olmuştu içime kurt düştü. Bugün test aldım ucuzundan muhtemelen değilimdir diye direk çift çizgi çıktı. Bu arada emzirmiyorum kaza da yaşamadık yani eşimle bildiğimiz kadarıyla :( kafam allak bullak kan tahlili vericem yarın da bu geceyi nasıl atlatıcam bilmiyorum… test yanlış olabilir mi ?