Daha bugün eşimle bunu konuştuk. Sakın alma dedim olur ya uygun fiyata bulursun. Çünkü kimseye güvenmiyorum belki sahtekarlar herşeyi kopyalanmış olabilir ilaç niyetine satabilirler. Bilemeyiz. Güvenilir doğru yerlerde vardır illaki ama o topa giremem. En iyisi gidip kendimiz eczaneden almak. Bu benim dusuncem