Zeynep_Ayza benim sütüm tazyikli olmadığı yani azar azar geldiği için sürekli emse de şişmiyor. Ama eğer sizin bebeğiniz çok emdiyse süt, onu oyalayın. Biz de 2 aylık olmak üzereyiz. Oyalamaya çalışıyoruZ. Oyun halısı aldık. Sallanan ana kucağı aldık. Bazen evi gezdiriyoruz bazen dışarı çıkarıyoruz. Oynuyoruz zıplıyoruz şarkı söylüyoruz 😂 araya esler vermeye başladık böyle böyle