Yooo gayet yerinde. Benim oğlumda 4. Bucuk aylık 4 aylıkken kontrole gittiğimizde tartti Dr 6.900 çıktı. Dr iyi dedi güzel gidiyo dedi 47 cm boyu bu arada. Ama bana bı tık fazla bile geldi. Şuan güzel gidiyoruz. Az değil kim demisse sallamış
Bide benim oğlum 2.480 Gr dogdu