Rcn81hn Forumda ben de dahil olmak üzere şikayet etmeyen yok. Bakıyorum insanlar 2.-3. Cocugu yapıyor. Bence tam anlamıyla delilik. 2. Ve hatta 3. Çocuk mu aman allah korusun. Yapana sabır selamet diliyorum.
OptimusPrime Rcn81hn İki çocuğum var. Ekmeğini aşını siz vermiyorsunuz. Geleceğini de siz teminat altına almıyorsunuz. Giderlerini de siz karşılamıyorsunuz. Hastalanınca da siz başlarında beklemiyorsunuz. İkinci çocuk delilik diye hitap edemezsiniz. Ben bakamam, kendime güvenmiyorum,çok zor dersiniz geçersiniz. Yapanları da bu şekilde etiketleyemezsiniz. 👌🏻
Eylul05 Rcn81hn sanane?? Yapan yapar demekki hayatı güzel ki rahat bi hayat yaşıyor ki ikinci çocuğu yapıyor fazla büyük konuşma sende hamileyim diye buraya yazarsın o zaman görürsün büyük konuşmayı
Rcn81hn Bircaykoyicelim yazdım ama tekrar yazayım sizin için:) forumda ve genel hayatta da herkes şikayetçi uyumuyor yemiyor durmuyor ağlıyor. Bittim çok yorgunum para yetmiyor vs vs. Sonra ikinci çocuk yapıyorlar.. işte bu yüzden delilik.
Yusufi Rcn81hn Bende şuan ikinciye hamileyim 9haftalik oldum korundugum halde oldu aşırı derece de istemiyordum sizin gibi düşünüyordum ama nasipte ne varsa olur büyük konuşmamak lazım bence 🌸
Bircaykoyicelim Rcn81hn Delilik olarak düşünüyorsanız yapmiycaksiniz. Bakabileceginiz kadar yapacaksınız. Bence delilik sözü yakışmamış. Benimde 2 tane evladım var. Şükürler olsun ki hiç bı zaman böyle düşünmedim. Çünkü o evlada sahip olmak isteyipde olamayan nice kadınlar var. Bu söz onlara haksızlık olur..
Rcn81hn Halimea sağlıkla büyüsünler. Ben sabırsız biriyim kendimi eğitmem lazım sanırım. Cocukla ben de eğilitilyorum ikinciyi kaldıramam:)
Rcn81hn Yusufi sağlıkla gelsin bebeğiniz. Hamilelik çok keyifli en azından benim için öyleydi. Tadını çıkartın:) Deliliği kötü manada kullanmadım. Burada bi kitle var her yazılanın üzerine atlıyorlar saldırırcasına. O yüzden onlara cevap verirken kendi üsluplarıyla yazıyorum. Sizin yapıcı yazınız için teşekkürler
Halimea Rcn81hn amin cnm , evet sabır istiyolar , zaten hemen büyüyolar . Bügünlerini özleriz 🥺 … bu ayları biraz yorsada minikler, bizler bille bille istedik .Rabbim hepimize güç kuvvet versin , 🤲 bebişlerimize ve kendimize bakabilelim…
Rcn81hn Bircaykoyicelim Cocuklarınız sağlıkla büyüsün. ben zaten yapmayacağım. Ben genel olarak delilik olduğunu düşünüyorum. Siz öyle olduğunu düşünmüyorsanız üzerinize alınmayabilirsiniz. İki cocugunuz varmış ve cok da memnunmuşsunuz halinizden. Ne mutlu size. Sağlıkla sevgiyle büyüsünler
Caglarass Tubasahra Sen çok sağlam delirmişsin he 😂 2 tane var bi 2 tane daha olsa tımarhanelik olacağıma eminim 😁
eylulmin Tubasahra vallahi helal olsun. Ben de çok isterim 3-4 çocuğum olsun ama birincide pertim çıktı. İkincide başıma huni takar gezerim herhalde. Ben 3-4 çocuğa bakamam, bakabileceğimi hiç düşünmüyorum. Allah dağına göre kar veriyor gerçekten.
Rcn81hn Halimea benim bebeğim 3,5 aylık. Herkes hemen büyüyorlar diyor. Gerçekten hemen büyüyorlar mı. İnanamıyorum:)
Emir123ali Rcn81hn çok büyük konuşmayın rabbim insana ne yaşatacağını bilemezsiniz ki bu sefer istersinizde rabbim nasip etmez
Halimea Rcn81hn senin bebiş daha kücükmuş cnm , kendine bebişe zaman ayırın , bu aylar biraz uykusuz kalıp yorulabilirsiniz. Ama hepsi geçiyo . 🤗
phedra Rcn81hn tek çocuğum var şu an 9,5 aylık, ilk 3-4 ayı hep kapkaranlık hatırlıyorum zor bir bebekti hala da zor yönleri çok çok var ama sırf bebeğimin kendisi için 2.çocuğu düşünüyorum hatta sezaryen olduğum halde aralarını çok açmamayı düşünüyorum. yani en fazla hayatımın 3-4 bilemedin 5 senesi zor geçecek ama Allah ömür verdikçe onlara bakıp şükredicem. Bir gün bütün mutlaka rahat edicez rahat uyuyup rahat yemek yiyip istediğimiz gibi gezicez evimiz tertemiz ve derli toplu olacak ama çocuklarımız yanımızda olmayacak. Geriye dönüp keşke dememek için oğluma kardeş düşünüyorum yani delilik ama tatlı delilik gibi🥲
Tugba0708 phedra Ne kadar güzel yazmışsınız benimde 11 aylık kızım var bende kendimce düşünüyorum acaba aralari ne kadar olsa diye en azından aralari az olsa birbirlerine hem kardeş hem arkadaş olurlar tabiki zor olacak kolay hic bir şey yok dediğiniz şurada bir kaç sene zor olur sonra bakmışız boy boy olmuşlar elden avuçtan gitmişler rabbim hepsine hayırlı uzun ömürler versin
Deletedmom_62 Rcn81hn bir nevi katılıyorum. cocuk yapabilmek için 5 sene uğraştık çok istedik ama cok zormus en azından benim bebeğim öyle yani😁 bazen ben de iknci mi aman aman deli miyim diyorum😀