36 haftalik dogumumu gerceklestirdim, bugun 5 gunluk olduk.Sorun su ki bebegim emmiyor gogus ucum ice cokuk ya da sebep ne bilemiyorum,goguslerim patlayacak agridan cunku sutumu sagsam bile bebek emmedigi icin dolu.Memeyi alsin diye denememe ragmen o benimle aglayarak cebellesiyor.biberon,siringa ile anne sutu sagip vermeyi deniyorum.birazda mama vermistim ama su an mumkun oldukca sagdigim sutu veriyorum, sarilik acisindan sınırlarda dolasiyor seviyesi nasil olacak gidisat bilmiyorum, doydu doyacak derken korkumdan memeye alistirmakla ugrasmak yerine sagip veriyorum su riskli donemi atlatmak icin ama etraftakilern soylemi ve memeyi almayisi beni cok uzuyor
Napmaliyim sizce ?
Biberona alistigindan mi yuz ceviriyor memeye