bukaga
Bundan önce başka bir multivitamin de kullanıyordum o da işe yarıyordu. Oğlumun boyu ayına göre normal ama 1 yaşında falan persentilin en üst seviyesindeydi boyu şu an 3,5 yaşında ve %25 ile 50 persentil arasında anne sütünü bıraktıktan 1-2 ay sonra 8-9 ay boyunca boyu hiç uzamadı o da bayağı yavaşlattı Bir de geniz etinden dolayı gelişimleri çocukların yavaşlıyormuş ya da neredeyse duracak boyuta geliyormuş oğlumda da geniz eti var o yüzden multivitamin kullanmaya karar verdik doktor yazdı ben aylarca uzamıyor deyince 6 aya kadar uzamamasını karşılıyor fakat oğlum 9 ay boyunca hiç boyu uzamayınca kullanmaya başladık yaklaşık 4 santimlik bir uzama oldu yani 4 santim diyeyim. Gelişimi yavaşlamasaydı yani boy uzaması durmasaydı 1-2 ay uzamaz sonra uzar gibi bir şey olsaydı multivitamin kullanmazdım ama dediğim gibi aylarca uzamayınca doktorumuz da buna karar verdi devletten aldığım multivitamin de güzel argüvit de iyi. Nisan ayında 97 santimdi şu an 101 santim. Yorumlara boyu da normal diyenler olabilir dediğim gibi çok uzun süre uzamadığı için bir de persentil tablosunun üstündeyken %25′lere kadar boy uzaması düştüğü için neredeyse o yüzden başladık multivitamin kullanmaya.
Blogg532190