Kırkı çıkınca düzelir
Biraz geçsin toparlar
2.ayda uyku düzeni oturur
Bunlar mı yalan benim bebeğim mi huysuz. Sadece huysuzluk mu yoksa ben dilinden anlamadığım için bi sıkıntısı mı var?azalmasını beklerken ağlaması, huzursuzluğu, uykusuzluğu gittikçe artıyor. Tek çocuk ama ben çok yoruluyorum. Bi şeyleri yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Uyutmayı da beceremiyorum. Yemek yemeye vaktim olmuyor sütüm azaldı. Aç mı kalıyor anlamıyorum.çok seviyorum o ağladıkça içim acıyor benim yüzümden mi diye. Kıyamıyorum ama memnun da edemiyorum. Yeğenimi annesi odaya bırakıyor çocuk öylece duruyor, uykusu gelince ağlamıyor bile biraz mırıldanıyor en fazla beş dakika sallayınca uyuyor. Benim kızım sallanmaktan da hoşlanmıyor, emzik de tutmuyor. Beni emip duruyor saarlerceeeeeee.. 3 saat emiyor uyumak için bırakınca uyanıyor ben yoruldum demeye de utanıyorum o benim bebeğim, ben istedim ama çok zormuş . Sürekli böyle hissetmiyorum ama bazen gerçekten bitkin duruma geliyorum. Şimdi yine kucağımda yarım saattir böyleyiz. Daha ne kadar durur bilmiyorum. Bırakınca da uyanır diye ödüm kopuyor. Saatlerce uğraşıp uyutup bırakınca uyanması büyük hayal kırıklığı. Yemek, namaz sadece bunlar için bile vaktim olmuyor. Ben mi abartıyorum herkes mi böyle yoksa benim kızım mı çok huzursuz? Uslu, sakin bebeği olanlara imreniyorum gerçekten. Akşam eşim gelmeden yemek yapamıyorum, temizlik hiç yapamıyorum. Kendime bakamıyorum. Özür dilerim bebeğim söyleniyorum evet ama seni çok seviyorum inşallah en kısa zamanda sen de dünyaya alışırsın ve sakinleşirsin…