Bizde 4 buçuk aylikiz ama allahima şükür uykusunda bişey olmadı. Gece uykusu çok iyi. Hatta sabahları bile 10da falan uyanır oldu. Bana cekmis evladım bende çok severim uyumayı 😅Ama siz sabredin gecicek bu günler. Zor biliyorum 🥺 bebeklerin ne yapica belli olmaz. Ben şimdi böyle diyorum ama bakmisin bı ay sonra benimki uyumaz olur. Ay ay huyları suları degisio. Sizinkide bu geçici dönemde olduğunu unutmayin