Mlkkrm altını cok fazla degistiriyordum 10 falan olabilir.. çişten ziyade minik minik kakalardan dolayı da degistiriyordum habire😊
gündüz saat tutmuyordum nerdeyse bazen 15 dk bir falan emzirdigim oluyordu o zamanlar. Hem emmeye alıssın,hem ben alışayım, bağ kurulsun diye azcık piskolojikti.. Sarılıgımızda bu sayede baslamadan bitmişti.. gece de max 2 saatte bir emziriyordum. Uyanmakta zorlanırsa da zorla uyandırıp emzirmiştim o zamanlar( üstünü acıyordum soyuyordum, ayaklarının altını kaşıyordum falan)
İlk hafta kontrolünde 200 gr vermişti. İlk ay kontrolünde verdikleriyle toplam 1300kg almıştı.
Size tavsiyem kimseyi dinlemeyin,sütünüze güvenin.. bol bol su için.. doktor kontrolünde kilo takibini yapın ve sadece doktorunuzu dinleyin. O ne demis bu ne demisleri bosverin. 2 gün sonra mama vermeye basladıgınızda da sütünüz yetmiyor diyen tayfa bu seferde mama verdiginiz için burun kıvırır.
Yani inanın kimseyi mutlu edemezsiniz, ki zaten görevinin onları mutlu etmek degil☺️🤷🏻♀️🍀