MeleKk34 Kızlar bebeğime alışverıs yapıcam ek gıda için link atarmısınız güzel hangi mama tabağı aldınız kaç TL’ye aldınız
Rdn MeleKk34 oioininkin aldım şuan evdeki yemek tabaklarına döndüm😂😂 bilmem ki gerek var mıydı almaya Daha blw yapmadık belki o zaman gerek olur
Asyaveannesi04 MeleKk34 oioi tabaklarını kullanıyorum hem vakumlu kapaklı hemde puzzle gibi bölmeli olanı çok da memnunum başka tabaklara koymuyorum 8 ay 17 günlük 2 aydır hep onlarla yediriyorum masaya getirdiğimde p tabağın onun olduğunu biliyor
Meraklimama MeleKk34 normal düz tabak kullanıyorum . Fisher Price in dökülmeyen tabağı var kapaklı yikamasi eziyet yemek yedirmesi eziyet bir yerinde kurt varmış gibi bir saniye durmuyor 😁
Giraysmom20 MeleKk34 hep oioi kullandık ama şuan için fiyatı çok pahalı bence baby plusın silikon ürünleri çıkmış onlara bakın, ben arkadaşıma hediye olarak aldıö çok beğendim, birde muhakkak mycey öarkalı kapaklı mama kasesi alın çok işe yarıyor her yerde