Busemertt hiçbirşey yapmamalısın yanında olduğunu bilmeli elini tutmak istiyorsa tutmalı , bırakmak istediğinde bırakmalı. Acele etmeyin bu şekilde öğretmeyi tercih etmeyin. Bi anne ne olursa olsun yardım eder yanında durur bunu bilmeli. Mesela şöyle yapabilirsiniz annecim şimdi elimi bırakıyorum 3 e kadar sayıcam hadi bakalım kaç adım atıcaksın merak etme düşersen seni tutarım sana güveniyorum sende kendine güvenmelisin gibi. Benim oğlum 7 aylık elimden tutup yürüyor bazen saniyelik bırakıyorum hadi şimdi 1 - 2 - 3 inanmıyorummm resmen durdun Ege müthişti annecim aferin sana yapabileceğini biliyorum daha da güçleneceksin biliyo musun tek başına yürüyeceksin ( hep coşkulu bir sesle ) neler yaparız sence ? Parka gideriz dimi bazen de sahile ineriz öyle hayal gücümü kullanarak konuşuyorum. Bence bu şekilde ilerleyin ☺️