M_eymen Oglum 3 aylık bu sabah bezinde küçük küçük kristale benzeyen yumuşak birseylr vardı sanki silikon gibi İnternetten arastırdım kum döküyor olabilir yazıyordu bezden kaynaklandığını da söylüyorlar başına gelen var mıdır?
AlyaBaby M_eymen bezını uzun süremı değiştirmedınz acaba o zamanda olabılıyor sık değiştirmiye dikkat rdın düzelir
Aysglesr Kizlar eşim kimya isiyle ugrasiyo ayni seyi oglumun bezinde ben gordum molfix kullaniyorum cok cis yaptiginda ortaya cikiyolar adida Sodyum poliakrilatmis 😀 korkmayin 😊
ZGD M_eymen bezden kaynaklı. Prima ve molfix öyle oluyor diye duymuştum. Siz hangi marka kullanıyorsunuz? Ben sleepy de hiç denk gelmedim öyle bir şeye.