iyi akşamlar 1 yaşına geçen hafta bastı oğlum.bir anda karakteri değişti.hiç huysuz bi bebek değilken şimdi akşama kadar sebebsizce ağlıyo.hiçbişeyden memnun değil.bana yemek dahi yedirmiyor.bunu bitek benmi yaşıyorum 1 yaşına yeni girmiş bebesi olanlar sizde durumlar nedir.ben artık delirmek üzereyim