kizlar burada okumustum. ana okulda misafir ogrenci vs diye bahsetmisti biri. bu tam nasil oluyor acaba. bulundugum ilcede kres yok. ana okulu var devlete bagli olan. sanirim 4 yas ustu aliyolar. ben oglumu 2 yastan sonra haftada 1 - 2 saat misafir ogrenci olarak verebiliyor muyum acaba