Merhaba oglum 3 yasinda yarim gun krese basladik. Tam 3 hafta oldu. Ilk zaman benimle iceri girdi beraber oynadik. Bi sure sonra ben odada bekledim o snifa girdi ama benide iatedi girmek istemedi. Daha sonra ben disarda bekledim almadilqr cocuk girmek istemedi tabi ama kucagimdan yakapaca aglatarak aldilar boyle yapmazsam sizi birakmicak alismasi zorlansicak dediler. Sonra hep kapida biraktim bende beklwdim ama hep aglayarak girdi. icerde de zaman zaman agladi yaniniza gelmek istesiginde getirdik dediler. Icerde yaklasik 40 dk falan kaliyor max 1 saat getiriyorlar.
Sonra evden cikarken gitmek istememeye basladi agladi gitmicem demeye basladi. Zorla arabaya biniyor inmek iatemiyor okula giriyor ama istemeden mizmiz aglayarak. 3 hafta oldu hala gitmek istemiyor ama yavas yavas alisiryorda sanki. Mesela kahvalti yada iglen yemeklerinden yemeye basladi el boyamask yapmislar hamur oynuyor bazen bahceye cikiyor resim attiklarinda agladigi zamani anliyorum gozu kizarmis oluyor. 2 gundur resimler daha mutlu daha iyi geliyor ama yine gitmek iatemiyor tabi.
Bu arada gece uyumak istememeler basladi yatakta eli ayagi oynuyor sesler cikariyor uyku var esniyor ama uyumuyor. Gunduz ekstra hareketli en onemlisi dediklerkmizi duymazdan geliyor. Cevap vermiyor. Bunlar sanirim kres kaynakli.
Cok uzun oldu ama napicami bilmiyorum kotuluk mu ediyorum cocuga ben? Okul onunde beklerken her giren boyle aglayarak giriyor ama icerden ses gelmiyor demekki girwnw kadar icerde eglwniyorlar diyorum ama evde de degiaiklikler gorunce napcam bilmiyorjm nolur bi akil verin