Arkadaşlar ne yapacağım bilemiyorum. 1,5 yaşındayken iletişim kurmak için çocuklara vururdu. Sonra konuşmaya başladı azalır gibi oldu. Şimdi 28 aylık, uykusuzsa, açsa, sıkılmışsa veya onlara sinirlenmişse başka çocuklara vuruyor, saç çekiyor. Bazen hiç sebep yokken yapıyor. Sürekli tembihlediğimiz için yapılmaması gerektiğini çok da iyi biliyor. Bir uzman desteği mi almalıyım ne yapmalıyım sizce?