prensesko ateş düşürücüğü pazartesi aksamından basladım bugün daha hic vermedim ama düne kadar 39 lara kadar cıktı su an 37.5 falann oluyo vermiyorum cnkü bağırsak düzenleyici antibiotik falan iciyoruz cokda fazla ilac vermem istemiyorum sizinde hala gecmediyse bi doktora gidin bence belki antibiotik kullanmaadan gecmicek