Ben bir eğitim almıştım ve ordaki hoca bebekler doğduktan ilk 3 ay boyunca sizin bir uvzunuz gibi olurlar demisti
O yuzden nasil rahat ediyorlarsa oyle davranın diyordu
Disariya adapte olma sureci de var tabi
Benimde 3 aylik mesela nasil uyuduğu hic helli degil
Bazen kucagimda bazen ayağımda bazen bebek arabasinda