İyi akşamlar güzel anneler 2 yaşında artık otizm testi yapılıyormuş sağlık ocaklarında zorunluluk getirilmiş doğru mu bu bilgi ablama söylemişler ama ne düşünüyorsunuz bu konuda ben çok doğru buldum en azından aklında böyle sorular olan anneler için iyi olur