Kızlar merhaba kafam çok karışık bebeğim 2 aylık emziriyorum ama 3 dakika falan ancak ve günde 4 kez mama veriyorum ilk zamanlardaki gibi sütümün çok olduğunu söyleyemem lohusalığım çok sıkıntılı ve stresli geçti bu nedenle çok azaldığını hissediyorum göğüslerim boş boş ama sıkınca fışkırarak süt geliyor sizce sütüm yeterli mi