Deletedmom0091 Kızlar bebeğim 48 günlük oldu rahat uyuması için gece banyo yaptırsam bişey olurmu bu zamana kadar hep gündüz yıkadım büyükler hep olmaz diyor sizler ne yapıyorsunuz
BesteArya Deletedmom0091 yaptır bisey olmaz ben genelde uyumadan önce yaptiriyorum Ne olabilir ki mesela gece yikayinca 🤨
RuzgarEdisMom Deletedmom0091 aman büyükler hep öyle mantıkli bi açıklamada yapmıyorlar bende bi kac kere dinledim sonra yıkadım hiç bisey olmaz yıka miss gibi uykuya dalsın
Sibel12345 Deletedmom0091 banyo iyi değil gece canım annem hep tembihlerdi gece sakın banyo yaptırma diye bi gün baya bi kaka yapmıştı bide kuştu neyse yıkıyım dedim inanki gece 1 e kadar uyumadı ve hep huzursuzdu
Deletedmom0091 BesteArya canım valla ne olacağı konusunda fikrim yok akşam 8 den sonra falan olmaz diyorlar annemler huysuzlaşırmış falan rahatsız olurmuş korkuttular iyice bu saat oldu bebeğim uyumadı belki rahatlar uyur dedim ama ister istemez süphelendim
Tuba BesteArya geceleri banyo yapilmaz derler, 3 harfliler rahatsiz olurmus diyorlar, ne kadar dogru oldugunu bilmiyorum ama bende hep en gec aksam 7de yaptiriyorum banyosunu cünkü 8de uyutuyorum bile
Deletedmom0091 Sibel12345 işte bende ondan korkuyorum dahada huysuzlaşırsa diye düşünüyorum Bisaniye büyükler hep bişey diyorlar korkutuyorlar insan ister istemez ikilemde kalıyor
Bisaniye Deletedmom0091 büyükler neden olmaz diyor? Ben hep akşam yıkadım hiç gündüz yıkamadım çok güzel uyurdu
eylulvari Deletedmom0091 az önce yıkadık ve yatırdık yavrumu. rahatlıyor suya girince ve daha güzel uyuyor
Deletedmom0091 Ass öyle diyorlar insan tırsıyor yani 🤔 Betul055 banada hurafe gibi geliyor ama durmuyorlar bi korkutuyorlar insanı
Mmbd Deletedmom0091 Ben ilk basindan beri uykudan once banyo yaptirdim saat 8bucuk 9gibi uyuyor saat 8de banyo yaptirirdim hala da oyle
Minikcivcivim Deletedmom0091 valla ben 40ın içindeyken bile geceleri yıkadım hep çünkü gazlıydı ancak öyle rahat uyuyabiliyordu hala da geceler yaptırdığım da rahat uyur bir şey olmuyor yani
Elifsygn Benim kuzum 28 gunluk bırgun arayla gece yada gunduz fark etmiyor banyo yapıyoruz su bebegin buyutur hıc bısey olmaz yaptırın banyoyu mısıl mısıl uyusun da buyusun
Elifsygn Benim kuzum 28 gunluk bırgun arayla gece yada gunduz fark etmiyor banyo yapıyoruz su bebegin buyutur hıc bısey olmaz yaptırın banyoyu mısıl mısıl uyusun da buyusun
Betul055 Hurafelerle vakit kaybetmeyin güzelce yıkayın besmele ile yatırın mışıl mışıl uyur Allah’ın izniyle ben her akşam aynı saatte yıkıyorum rahat uyuyor 🥰
Tuba Deletedmom0091 bende ek gidaya gecene kadar gündüz yapiyordum banyosunu. ek gidaya basladiktan sonra aksamki kasik mamasindan sonra banyosunu yaptirmaya basladim cünkü baya batiyor gün boyu. uykusunda hic bir sey degismedi ha gündüz yaptirmisim ha aksam🙈
Bilgeeren Deletedmom0091 banada çok diyen oldu ama biz hep yıkadık 😁😁 şuan kendi kendine uyuyor .. sen annelik iç sesin ne diyorsa onu yap ❣️
Deletedmom0091 Bilgeeren coğunluk yıkıyor ve sıkıntı yok diyor bencede saçma geliyor ama işte şüphe giriyor kafaya istemeden
Deletedmom0091 Bilgeeren coğunluk yıkıyor ve sıkıntı yok diyor bencede saçma geliyor ama işte şüphe giriyor kafaya istemeden ftmnrt insallah 40 çıktı zaten yıkamayı düşünüyorum artık çoğunluk yıkıyor ve memnun yani
BesteArya Tuba 3 harfliler rahatsiz mi oluyormuş 😂 Baska işleri yokmuymus bizim bebelerin dus saatinden başka 😈
Zhl06 Deletedmom0091 geçen gün 12 de yaptırdım dışardan geldik temiz temiz uyusun diye mışıl mışıl uyudu çok şükür
ftmnrt Deletedmom0091 40 gün gectikten sonra bisey olmaz. öncesinde de olmaz da büyüklerden öyle öğrendik ici rahat etmiyor insanın.kırkı cıkana kadar ikindiden sonra yıkadığımda suyunu öbür gün gündüz dökerdim . sonra istedigim zaman yıkadım.