PamukPrensesannesii Kızlar ben çok yaptırmak istiyorum ama eşim fiyatı fazla diye yaptırmıyor. Aranızda yaptırmayan var mi ? Neler yaşadınız bu süreçte ?
Gkce09 PamukPrensesannesii yaptırmadım ve malesef ki hiç beklemediğim bir anda yakaladı çok zor geçti imkanınız varsa mutlaka yaptırın
Aysun_Umay3705 PamukPrensesannesii ben yaptırmadım kızım şuan 14 aylık ve çok şükür bi sıkıntımız olmadı bu konuda
mysa2 PamukPrensesannesii yaptırmayın olası hastalıklarda aynı parayı ödeyeceğinden haberi bar mı eşinin bi doktora git gel maddi manevi çöküyorsun . Hersey çocuklarımız için değil mi evet pahalı ama hasta olsa daha kötü bir ay sıkarsın dişini en en kötü yani
PamukPrensesannesii mysa2 anlatamıyorum ki kendisine. İşyerindeki arkadaşlari yaptırmamis birşey olmamış onları örnek alıyor. Kimse yaptırmamis birşey de olmamış diyor
mysa2 PamukPrensesannesii biri camdan atlasa atlicakmı eşinizde işine öyle gelmiş biraz bence valla ne diyim sizede hani insallah yaptırır eşiniz
Kupelikiz_1 PamukPrensesannesii PamukPrensesannesii bir ay evime peynir almam pazara gitmem kuru ekmek yerim yine yaptırırım. Rotaya pahalı diyorsa bunun daha menenjiti var o çok çok daha pahalı yazık el kadar bebeye hastalığa yakalanırsa kilo kaybı yaşıyor allah korusun daha kötü sonuçları da var