Laden yookkdahaneler kiremitle yeşil arasında kaldım bende şimdi görünce. İkiside çok güzel ama sanırım kiremiti alırdım. Bende zaradan aldım kızımın montunu. Tavsiye ederim çok güzel oluyor🌺
OptimusPrime yookkdahaneler Kahverengi. Lcwaikikiden aldım ben. Bu sene çok büyük almışım. Birde e bebekten aldım. 1 yaşına girecek 1 yaş Mont aldım ebebekten. 😂
Fenty yookkdahaneler Turuncu olanı çok beğendim. Bir de telefonunuz güç modunda şarja takmayın pil ömrüne zarar verir.
Yamanikomm yookkdahaneler mango olanı alın kiremit geçen sene lacivertlisini aldım çom sıcak tutuyor hemde modeli çok güzel maalesef hm montları kalın içi polarlı değil
yookkdahaneler Fenty bende onu beğendim ama her kıyafetle uymaz die bej rengini almak istiyorum sizce ? Bu arada öneri için teşekkür ederim
yookkdahaneler Yamanikomm işte buna çok sevindim bu yanık turuncu her kıyafetle uymaz beji ni alsam nasıl olur
yookkdahaneler Yamanikomm huuu cevap verir misiniz sipariş edeceğim , sizce bej renk mi bu renk mi birde bedenleri nasıl şuan bebeğim 1 yaşında kaç ay almalıyım
Ygz yookkdahaneler mangonun kalıpları küçük bir beden büyük almanızı öneririm geçen sene siyah mont almıştım çok memnunum. Bence bu renk alın🙃
Yamanikomm yookkdahaneler ay şimdi görfümmkalıpları küçük bi beden büyük alın renk sizin zevkinize kalmış
OptimusPrime Woman35 Yok öyle değil 1 yaş tam oldu ben 24-36 y aldım lcwaikikiden 😂 dedim az büyük olur ama diye içinde kayboldu Hahah😂 12-18 falan alınabilir. 18-24 de olur iki sene giyer. 🙈
yookkdahaneler Ygz çok çok teşekkür ederim 1 yaşında şuan tam , seneye de giymesi için hangi beden almalıyım 18 24 mü 24/36 mı