Merhaba arkadaşlar. Bebeğim hep göğsümde durmak istiyor. Koyuyorum 5-10 dk sonra uyuyor göğsümü alamıyorum birdaha ağzından alıp yatırınca hemen uyanıyor ağlamaya başlıyor başka hiç bi şekilde durmuyor. Gazını genel olarak çıkarmaya çalışıyorum ama bilmiyorum bu durum nedendir, emziği emsin diye emzik veriyorum atıyor onu tutmuyor. Emzikmi tutmak istemiyor yada emzik markasını mı değiştirmeliyim bilmiyorum. Ama ne yerimden kalkabiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum hep göğsümde bebek, lütfen birşeyler önerin. 😓