Bence bu kadar erken davranmayın. Doktorumuz 4 aylık olmadan tadımlara başla dedi ama başlamadım ben. Ne kadar geç başlanırsa bebeğin bağırsağı o kadar sağlıklı olur. 180 günü tamamlayın veyahut 5 ay olunca başlayın. Bu kadar ek gıdaya bence heveslenmeyin. 1 hafta sonra ben başlayacağım 5 aylık olucaz tam ama başlamak istemiyorum düşünün. Sadece mamanın kof kilosu olduğu için başlayacağım. Ondan önce bence doktor bile dese başlamayın. 5 ayı bekleyin. Gelişimi ileride bir bebek benim bebeğimde ama onun yararı için geç başlaması daha iyi.