1tuhafokur Kızlar merhaba aylık eve gelen aktivite setleri kullanan var mı memnun musunuz memnunsanız önerebileceğiniz isimler var mı teşekkür ederim ☺️
Umay_ 1tuhafokur Adim adım setlerini kullandim ben iki yaşına kadar ancak ben satın almadım. Akrabamizin çocuğundan kalanları kullandım. Biz fayda sağladık. Kızımin ilgisini çekiyordu. Ancak okuduğum kadariyla adım adım batmış. Hatta ön ödeme yapildigi için parasını alamayanlari okudum. O yüzden sizi de bilgilendirmek istedim😊
Azerr Yapıkredi yayınları var ben onu kullandım 1 yaştan taaa 2,3 yaşa kadar çok iyi alın aldırın trendyolda var yaş setleri var cırtxırrlı çok iyi