Hanımlar bebeğiniz için hangi deterjanları kullanıyorsunuz memnun musunuz ben duru granül matik sabun kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri ama makinede erime sıkıntısı yaşıyorum artık leke çıkarma konusunda çok iyi ama deterjan gözünde topaklanıp kalıyor birdaha yıkamak zorunda kalıyorum sizlerden öneriler bekliyorum