Kızlar merhaba bebeğim 9 buçuk aylık şuan ama ne apalıyo ne adım atıyor insanların tembel bu hep oturtmuşsun demelerinden aşırı sıkıldım yürüteç düşünmüyorum dedikçe önceden biz bindirdik bişey mi oldu diyenlerden sürekli önceden şöyleydi demelerinden aşırı sıkıldım sizin her bebek farklı gelişim gösterir sonuçta dendikçe dinleyen yok sizce de bebeğimin şimdiye yürümesi mi lazımdı bilemedim 🤷♀️