Bebeğim 8 aylık. Sanırım 9 ya da 10 aylıkken ise dönmek zorunda kalacağım. 4 aylıkken yarım gün gidiyordum keşke bebek 3-5 yaşına gelene kadar öyle olsaydı :D 1.5 aydır evdeydim ama başlamak zorundayım. tam zamanlı nasil olur tüm gün görmeden bilemiyorum… Çalışmak bana iyi geliyor ama bebeğim için üzülüyorum, büyümesini göremeyecekmisim gibi geliyor.