Kızlar merhaba
7 aydır felan olan bi sağlık anksiyetem var
Herşey koltuk altında çıkan bi sivilce yüzünden başladı
Ucu kör sivilceydi patlamıyordu yani önce hiç bi şekilde önemsemedim daha sonra burada post açtım herkes sicilcedir gecer diye yazarken biri lenf bezi şişmiş olabilir lenfoma kanseri olabilir babamı öyle kaybettim yazmış bende normal olarak korktum her gün o sivilceyi inceler oldum büyüyor mu diye daha sonra o sivilce kayboldu gitti
Ama daha sonra takıntılar başladı işte heryerimi inceler oldum benlerimi bile rengi boyutu normal mi diye
Bi tek kendime yapsam iyi çocuğuma hatta eşime karşı bile öyleyim
Çocuğumun her yerini incelemekten yoruldum artık şurası şiş sanki neden şiş hastamı yoksa diye düşünmekten biktim eşime gosteriyorum çocuğumun şurası şiş sanki diye saçmalıyorsun nerde şişlik diyor o da bıktı bu sorularımdan böyle nasıl buyutcem bu çocuğu bilmiyorum
Kızlar bu durum beni artık çok yoruyor hergün ağlıyorum ne zamana biticek bi diye
Ama bitmiyor beynimdeki o ses susmuyor
Ben inceledikçe vucudumda biseyler çıkıyor hiç sismeyen bacağım şişiyor ne biliyim hergün bişey buluyorum ve hemen kansere yoruyorum kesin kanserim ölücem diyorum çocuğum nolcak diyor internette aratıyorum daha çok korkuyorum
Hatta busey duyayim bi hastalık duyayim çok etkileniyorum burda sağlık acılan postlar bile beni çok korkutuyor hemen etkileniyorum
Ve ben bu rahatsızlığımı kaç aydır kimseye.söyleyemedim. eşime bile
Pskiyatre git diyeceksiniz ama özele gitme durumum yok devlette randevu yok
Ilk başlarda ilaç kullanmak istemiyordum ama artık istiyorum çünkü bu durum beni çok yoruyor krize giriyorum resmen
Kızlar başına gelen var mı nasıl yenicem bu anksiyeteyi
Ya da eczaneden reçetesiz antidepresan alınır mı emziriyorum bi de hangi hap kullanılabilir lütfen yazın içimi ferahlatin çok ihtiyacım var